30/5/13

NY (IV). El Flat Iron i els seus voltants










Recordo emoció absoluta quan em vaig trobar de morros el Flat iron. Era un bon matí i estavem caminant pel barri on havíem llogat el pis, Chelsea. Feia un dia radiant i pels carrers es respirava calma, tranquil·litat i vida del dia a dia. Recordo a ma mare dient "mira"... aixeco el cap i.. patapam. Em trobo aquell edifici colosal i perfecte, orgànic i auster, majestuós i tímid. Impressionant. Una cosa realment impressionant. Diria que és l'edifici que més em va agradar de tots els que vaig veure a NY. El segon, el Chrysler. De la 5a a la 9a foto, és pels voltants del Flat Iron. Hi havia una plaça maquíssima davant. (i també ho era aquell noi amb el gorro, oi mare i guille? hahahaha)

-----------------------------------------------------

Recuerdo emoción absoluta cuando me encontré de morros el Flat Iron. Era de buena mañana y estábamos andando por el barrio donde habíamos alquilado el piso, Chelsea. Hacía un día radiante y por las calles se respiraba calma, tranquilidad y vida del día a día. Recuerdo a mi madre diciendo "mira"... levanto la cabeza y... patapam. Me encuentro ese edificio colosal y perfecto, orgánico y austero, majestuoso y tímido. Impresionante. Algo realmente impresionante. Diría que es el edificio que más me gustó de todos los que vi en NY. El segundo, el Chrysler. De la 5a a la 9a foto, es por los alrededores del Flat Iron. Había una plaza súper bonita delante.


.

2 comentaris:

  1. el Chrysler "está", no "es"! jajajaj quines ganes tenia de fer aixó, jeje. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aiiii, però on veus això d'"está" i "es"?? O estic atontada o no ho veig per enlloc : (

      Elimina