26/5/13

Primavera Sound 2013



Apa tu, "se acabó lo que se daba". Com m'agrada aquest festival, mareta meva...! I "que diguin el que vulguin, que jo ja estic content!!"
Fins l'any que ve, Primavera Sound!!

-Dimecres: The Vaccines (++) i Delorean (aii, gràcies :) )
-Dijous: El Inquilino Comunista, Poolside, Tame Impala, Dinosaur Jr., Bob Mould, Hot Snakes, Simian Mobile Disco
-Divendres: Wilhem & The Dancing Animals, Nick Waterhouse, Peace, The Breeders (+++), Local Natives, Blur
-Dissabte: The Sea & Cake, Mac DeMarco (+++), Wu-Tang Clan (++++), Dan Deacon (++), Los Planetas
-Diumenge: Mac DeMarco a la Ciutadella (+++)


*foto 1 by Marta Martah

-----------------------------------------------------

Venga tu, se acabó lo que se daba. Cómo me gusta este festival, madre mía...! Y "que diguin el que vulguin, que jo ja estic content!!" (="y que digan lo que quieran que yo ya estoy contento!!") 
Hasta el año que viene, Primavera Sound!!

-Miércoles: The Vaccines (++) i Delorean (aii, gràcies :) )
-Jueves: El Inquilino Comunista, Poolside, Tame Impala, Dinosaur Jr., Bob Mould, Hot Snakes, Simian Mobile Disco
-Viernes: Wilhem & The Dancing Animals, Nick Waterhouse, Peace, The Breeders (+++), Local Natives, Blur
-Sábado: The Sea & Cake, Mac DeMarco (+++), Wu-Tang Clan (++++), Dan Deacon (++), Los Planetas
-Domingo: Mac DeMarco a la Ciutadella (+++)


*foto 1 by Marta Martah


.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada