24/6/11

La idealització del cant dels ocells (bé, dels falciots)




Piulen durant hores amb un so hiper agut i extremadament estrident. I no és que piulin dos o tres, és que n'hi ha desenes i desenes. En fi, suposo que és molt millor despesrar-se així que no pas amb el taladro del veí o amb la piconadora de les obres del carrer de sota. Això si, m'ofereixen un espectacle visual encantador.
(I millor que no parli de les gavines que també ronden per aqui dalt. Aquestes piulen més cap al tard. Fa setmanes, que per la nit, comencen un recital que sembla que estiguin degollant a algú (o que algú estigui tenint un orgasme molt molt molt sentit. Quina paradoxa)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

La idealización del canto de los pájaros (bueno, de los vencejos).
Pían durante horas con un sonido 
hiper agudo y extremadamente estridente. Y no es que píen dos o tres, es que hay decenas y decenas. En fin, supongo que es mucho mejor despertarse así que no con el taladro del vecino o la apisonadora de las obras de la calle de debajo. Eso sí, me ofrecen un espectáculo visual encantador.
(Y mejor que no hable de las gaviotas que también rondan por aqui arriba. Éstas pían más hacia al atardecer. Hace semanas que por la noche, empiezan un recital que parece que estén degollando a alguien (o que alguien esté teniendo un orgasmo muy muy muy sentido. Qué paradoja)



.

1 comentari:

  1. que pasada los perfiles de los pajaros.

    yo llevo todo el año sufriendo algo similar con las gaviotas, las mas descaradas y las reinas de la ciudad.

    ResponElimina