13/6/11

Fe de Erratas







Encara no m’explico com vaig poder equivocar-me de tant en el títol d’aquesta entrada. Més que equivocar-me en el títol, vaig equivocar-me en la seva interpretació. Suposo que tenia tantísismes ganes de sol, de llum i de fotosíntesi que el cervell va trair-me. Per tots els meus amics és sabut que sóc un desastre integral pel què fa als refranys i les dites, però n’hi ha una dotzena que sí sé (o això pensava fins ara) i que utilitzo de tant en tant. Com per exemple, aquest “Pel Maig, cada dia un raig”, que vindria a dir que cada dia del mes de Maig plou, ni que sigui una miqueta. No sé què els va passar a les meves neurones a l’hora de crear aquell post, diria que van patir un curtcircuit (com a mínim) perque vaig atribuir el raig de pluja als rajos del sol. Gallifante pa mi. Les fotos més apropiades no haurien d’haver estat instantànies on el sol impacta a l’objectiu de la càmera, si no imatges on la temàtica fos la pluja. Com les fotos d'aquesta entrada. El què passa és que també ho són per aquest mes de Juny on estem inmersos. A veure si algú em pot convèncer que realment estem al sisè mes de l’any perque quan penso en ell em venen imatges de caoloreta, cerveses, pantalons curts, vestidets, sol... (ja li vaig donar la benvinguda aqui, innocent de mi). En cap moment m’hauria pogut imaginar uns primers dies de Juny tant passats per aigua. Quina manera de descarregar. Si fins i tot he hagut de tornar a treure les mantes de l’armari que ja tenia guardades i enterrades i que pensava que no tornaria a veure, almenys, fins d’aqui quatre mesos.
I que consti que m’encanta la pluja. Potser l’excusa de tot és queixar-se.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Aún no me explico cómo pude equivocarme tanto en el título de esta entrada. Más que equivocarme en el título, me equivoqué en su interpretación. Supongo que tenía tantísimas ganas de sol, de luz y de fotosíntesi que el cerebro me traicionó. Por todos mis amigos es sabido que soy un desastre integral en lo que a los refranes y dichos se refiere, pero hay una docena que sí sé (o eso es lo que yo pensaba hasta ahora) y que uso de vez en cuando. Como por ejemplo éste "Pel Maig, cada día un raig" (En Mayo, cada día un rayo (que en este caso sería un "chorro")), que vendría a decir que cada día del mes de Mayo llueve, ni que sea un poquito. No sé qué les pasó a mis neuronas a la hora de crear aquel "post", diría que sufrieron un cortocircuito (como mínimo), porque atribuí el rayo de lluvia a los rayos del sol. Gallifante “pa” mi. Las fotos más apropiadas no deberían haber sido instantáneas donde el sol impacta sobre el objetivo de la cámara, si no imágenes dónde la temática hubiera sido la lluvia. Como las fotos de esta entrada. Lo que pasa es que también lo son para este mes de Junio en el que estamos inmersos. A ver si alguien me puede convencer de que realmente estamos en el sexto mes del año porque cuando yo pienso en él me vienen imágenes de calorcito, cervezas, pantalones cortos, vestiditos, sol... (ya le di la bienvenida aquí, inocente de mi). En ningún momento me hubiera podido imaginar unos primeros días de Junio tan pasados por agua. Qué manera de descargar. Si hasta he tenido que sacar las mantas del armario que ya tenía guardadas y que pensaba que no volvería a ver, al menos, hasta dentro de cuatro meses.
Y que conste que me encanta la lluvia. Quizá la escusa de todo es quejarse.




.

2 comentaris:

  1. Doncs què vols que et digui, jo prefereixo la teva interpretació del refrany i, sobretot, les fotografies més estiuenques... quina passada!

    Per cert, sóc la Sara (/fotemlocamp). Crec que abandono temporalment el fotolog per dedicar-me al nou bloc que he obert. Un petó, maca!

    ResponElimina
  2. Això són les ganes que tens de sol! :D

    i sí, quiiiiiiiiiiiiina calor!

    ResponElimina