29/10/10

MALALLETRA "Àvies" (oct 2010)









Col·laboració al fanzine MALALLETRA, creat per la Laia Calvet. Aquest número estava dedicat a les "Àvies".
Aqui teniu el desplegable desplegat i aquestes són les 4 fotos que vaig presentar i va escollir.
Jo no tinc fotos d'elles (estan a casa els meus pares), però en canvi tinc moltíssima roba de la meva àvia Olga. Vaig creure que una bona manera per parlar d'elles era enfundar-me en les seves vestidures; tenia la sensació d'estar-li fent un petit homenatge. Així que aquestes fotos són autorretrats vestint dos vestits (o camises de dormir) i dos peücs de l'àvia Olga.
A part de la recopliació i publicació de les obres que formen el fanzine en sí, en el kit hi venen un bloc que sembla de l'any de la "catapum" per practicar caligrafia i, atenció, unes calces d'àvia!

mesures Malalletra: 10,5 x 15cm
mesures desplegable: 7 x 10cm

El Blog del Malalletra


----------------------------------------------------------------------


Colaboración dedicado al fanzine MALALLETRA, creado por Laia Calvet. Este número está dedicado a las "Àvies" ("Abuelas"). Aquí tenéis el desplegable desplegado y éstas son las 4 fotos que presenté y escogió.
Yo no tengo fotos de ellas (están en casa de mis padres), pero en cambio, tengo muchísima ropa de mi àvia Olga. Creí que una buena manera para hablar de mis abuelas era enfundarme en sus prendas, tenía la sensación de estar haciéndole un homenaje. Así que estas fotos son autorretratos vistiendo dos vestidos (o camisas de dormir) y dos patucos de l'àvia Olga.
A parte de la recopilación y publicación de las obras que forman en fanzine en sí, en el kit vienen un bloque que parece del año de la "catapum" para practicar caligrafía y, atención, unas bragas de abuela!

medidas Malalletra: 10,5 x 15cm
medidas desplegable: 7 x 10cm



El Blog del Malalletra





.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada