23/10/10

Una entrevista que m'han fet a un Blog


.


UNA ENTREVISTA PER UN BLOG! : )

L'altre dia vaig rebre un mail on, una noia que es diu Noe, em preguntava si em podia fer una entrevista per publicar-la al seu blog. Evidentíssimament, li vaig dir que si.
Es tracata d'un seguit d'entrevistes idèntiques constituïdes per 13 preguntes que farà a dibuixants, fotògrafs, pastissers (...) que li agraden. Em va dir que li adjuntés 3 o 4 fotos meves i 3 o 4 imatges de "coses" que m'agradessin o inspiressin i el resultat ha quedat així :)

..........................................................................................


UNA ENTREVISTA PARA UN BLOG! : )

El otro día recibí un mail donde, una chica llamada Noe, me preguntaba si me podía hacer una entrevista para publicarla en su blog. Evidentísimamente, le dije que sí.
Se trata de una serie de entrevistas idénticas, constituidas por 13 preguntas que hará a dibujantes, fotógrafos, pasteleros (…) que a ella le gusten. Me dijo que le adjuntara 3 o 4 fotos mías y 3 o 4 imágenes de "cosas" que me gustaran o inspiraran y el resultado ha quedado así  :)




MOLTÍSSIMES GRÀCIES, NOE!!


.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada