10/4/13

Jersei



Guille, mira què porto posat avui! ;)
Aquest jersei me'l va regalar el meu germà deu fer un any i mig... i encara no l'havia estrenat!!  (D'acord, sí, estic quedant cibernèticament en evidència davant d'ell...). Me'l va comprar a Corea (uoooo!) És d'aquelles peces de roba fotudes de posar: impossible portar-les quan fa fred o quan fa calor. Has de trobar un punt mig. I crec que avui era el dia, ta txaaaan!

----------------------------------------

Este jersei me lo regaló mi hermano hace un año y medio... y aún no lo había estrenado!! (Vale sí, estoy quedando cibernéticamente en evidencia delante de él) Me lo compró en Corea (uoooo!). Es de esas piezas de ropa "chungas" de poner: imposible llevarlas cuando hace frío o cuando hace calor. Hay que encontrar un punto medio y creo que hoy era el día, ta cháááán!


.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada