14/3/13

Barcelona m'enamora





Jo, moltes vegades, tinc una sensació d'amor/odi amb la meva ciutat... I avui ha estat un dia d'aquells que Barcelona m'enamora de cap a peus i de dreta a esquerra. He tingut el matí lliure i, veient el dia tan preciós que feia, he agafat la bici i m'he plantat a la platja. Espectacular. Fred, molt sol i alguns núvols que decoraven el cel. L'únic "però" que li posaria és que bufava una mica de vent, d'aquells que emprenyen. En fi, no es pot tenir tot.

 (Fotos amb l'iPad)

--------------------------------------------------------------

Yo, muchas veces, tengo una sensación de amor/odio con mi ciudad... Y hoy ha sido uno de esos días que Barcelona me enamora de pies a cabeza y de derecha a izquierda. He tenido la mañana libre y, viendo el día tan precioso que hacía, he cogido la bici y me he plantado a la playa. Espectacular. Frío, mucho sol y algunas nubes que decoraban el cielo. El único "pero" que le pondría es que soplaba un poco de viento, de esos que molestan. En fin, no se puede tener todo. 

(Fotos con el iPad)


.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada