20/8/12

Jo vull!



Jo no acostumo a desesperar-me o queixar-me massa quan a l'estiu fa molta calor o a l'hivern fa molt fred. És el que toca i "punto pelota". Avui tampoc em queixo, però tindria llicència per fer-ho: és escandalosa la calor i la xafogor que fa avui a Barcelona. Em sento marejada i tot. I davant el sofocament permanent en el que ens trobem, no puc pensar en res més que en el banyet que em vaig fer fa no res davant d'una caleta de Begur. Jo vull!

PD: les fotos les va fer la B.

---------------------------------------------------

Yo no acostumbro a desesperarme o quejarme demasiado cuando en verano hace mucha calor o en invierno mucho frío- Es lo que toca y punto pelota. Hoy tampoco me quejo, pero tendría licencia para hacerlo: es escandaloso el bochorno y la calor que hace en Barcelona. Me siento mareada y todo. Y delante tal sofocamiento permanente en el que nos encontramos, no puedo pensar en nada más que en el bañito que hice hace nada delante de una calita de Begur. Yo quiero!

PD: las fotos las hizo B.


.

4 comentaris:

  1. i que ho diguis!! tinc l'aire a tot drap per calmar les fieres...

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo no tinc aire... En part millor, perque no el suporto, però avui no m'hauria anat malament. Sort que a la feina sí que n'hi ha i me l'he pogut posar una estoneta...

      Elimina
  2. Fà una calda que t'hi mors!!
    Per cert, hem de parlar d'algu pel dia 29 de setembre? ;)
    Besus
    Irina

    ResponElimina
  3. Doncs sí, jo també vull!

    ResponElimina