16/1/12

Boda Gemma i Víctor







El Juny de l'any passat, vaig fer les fotos de la boda de la Gemma i el Víctor. A ella la vaig conèxier perque vam estudiar Fotografia a la mateixa escola d'Art. Bastants anys més tard, ens vam retrobar i al cap d'un temps em va dir que es casava i que li agradaria que jo fos la fotògrafa de la seva boda. I així va ser :) Es van casar a Vilanova i la Geltrú (Barcelona). Va ser un casament molt bonic i mai oblidaré el moment dels anells: els hi va donar el seu gos Elvis!
Aqui podeu veure el reportatge que vaig pensar al meu Blog de Bodes

--------------------------------------------------------------------------------------------

El junio del año pasado hice las fotos de la boda de Gemma y Víctor. A ella la conocí porque esudiamos Fotografía en la misma Escuela de Arte. Bastantes años más tarde, nos reencontramos y al cabo de un tiempo me dijoq ue se casaba y que le gustaría que yo fuera la fotógrafa de su boda. Y así fue :) Se casaron en Vilanova i la Geltrú (Barcelona). Fue una boda muy bonita y nunca olvidaré el momento de los anillos: se los dió su perro Elvis!
Aquí podéis ver el reportaje que colgué en mi Blog de Bodas
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada