3/11/11

BOSTON en Lomo. Els edificis






Pel què m'han dit, Boston és la ciutat més europea dels USA. Jo no he estat a cap altra ciutat d'aquest immens país, però realment em sentia com a casa. En general, no té edificis alts, però evidentment, té el seu downtown i els seus gratacels. La primera foto és una de les facutats de BU. La segona és un dels edificis del centre i la tercera és una part de l'skyline, vista des d'un barco.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Por lo que me han dicho, Boston es la ciudad más europea de los USA. Yo no he estado en ninguna otra ciudad de este inmenso pais, pero realmente, me sentía como en casa. En general, no tiene edificios altos, pero evidentemente, tiene su downtown con sus rascacielos. La primera foto es una de las facultades de BU. La segunda es uno de los edificios del centro y la tercera es una parte del skyline, vista desde un barco.



.

1 comentari:

  1. me gustan tus "lomo", el skyline me encanta y muy mucho las anteriores (las botellas, geniales, enhorabuena!!

    http://pinguinosenchandal.blogspot.com

    ResponElimina