16/5/11

Making Of del videoclip "Animal" pel grup Wantun























L'any passat vaig tenir la sort de poder assistir a la gravació d'un videoclip dirigit per la Lyona. Li vaig proposar de fer les fotos del making of i "dit i fet". Des de sempre m'han fascinat els making of, ja que et donen la possibilitat de veure tot allò que "no es veu". És com mirar pel foradet d'una porta, però aquell dia jo mirava pel foradet de la meva càmera. El resultat final normalment dura uns 3 minuts, però la feinada que hi ha darrera és de por.
Ufff, com m'agrada fer aquest tipus de foto!!

Dirigit per Lyona // Fotorgafia: Anna Molins // Direcció d'Art: Laia Ateca // Maquillatge: Claudia de Anta // Ajudant de producció: Carmen Cerdà // Producció: Lyona

Serp: Alba Yañez // Conill: Marta Gil

El videoclip et podel veure aqui.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

El año pasado tuve la suerte de poder asistir a la gravación de un videoclip dirigido por Lyona. Le propuse de hacer las fotos del making of y "dicho y hecho". Desde siempre me han fascinado los making of, ya que te dan la posibilidad de ver todo aquello que "no se ve". Es como mirar por el agujerito de una puerta, pero aquel día yo miraba por el agujerito de mi cámara. El resultado final, normalmente, dura 3 minutos, pero la faena que hay detrás es d miedo.
Ufff, cómo me gusta hacer este tipo de foto!!

Dirigido por Lyona // Fotorgafía: Anna Molins // Dirección de Arte: Laia Ateca // Maquillaje: Claudia de Anta // Ayudante de producción: Carmen Cerdà // Producción: Lyona

Serpiente: Alba Yañez // Conejo: Marta Gil

El videoclip lo podéis ver aquí.



.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada